Történet Baphomet-ről


A Baphomet név eredete nem világos. Úgy tűnik, hogy a két Görög szó, a Baphe és a Metis kombinációja, ami "a Tudás elnyelése". Más szerzők szerint a "Mohamet" (Mohamed) elferdítése, de az első meghatározás tűnik pontosabbnak. Baphomet a "Mendes Kecskéjéből" ered. Baphomet volt Aleister Crowley egyik álneve is. Baphometet "Mendes Kecskéjének" és "Fekete Kecskének" is nevezték.

A Kecske szintén a termékenységhez kapcsolódik, és az Alkímia Magnum Opusát szimbolizálja, amikor az ember energiái a Kundaliniből megnőnek. A Spirituális Alkímia az ókori Egyiptomból származik, és az emberi lélek Istenivé alakítását jelenti. Ez a mi Teremtő Istenünk, Sátán művének kiteljesedése.

A leghíresebb történelmi beszámoló Baphometről a templomos lovagokkal kezdődött. A templomosok idejében a Baphometről úgy hitték, hogy egy bálvány, amelyet egy emberi koponya, egy kitömött emberi fej vagy egy fém- vagy fafej göndör fekete hajjal, vagy néha egy fekete macska ábrázolt. A bálványt a templomos lovagok állítólag a termékenység és a gazdagság forrásaként imádták az utolsó időkben. A "Krisztus szegény lovagjai" néven is ismert templomos lovagokat 1118-ban alapította a franciaországi Champagne-i Hugh de Payens.

A rend kilenc vagy tizenegy férfival indult, akiket a Szentföldre küldtek, hogy ássanak a "Salamon temploma" alatt több gazdag európai család számára, akik igényt tartottak bizonyos ott eltemetett műtárgyakra, mielőtt azt Kr. u. 70-ben lerombolták. A rend aszkézisre, cölibátusra, a katolikus egyház iránti odaadásra és szegénységre esküdött fel. Megtiltották nekik, hogy bármilyen személyes vagyontárgyat birtokoljanak. A rend által felhalmozott vagyont közösen kellett megosztani. A templom alatti ásatások során a lovagok aranyat és ősi ereklyéket, valamint számos tekercset találtak.

Röviddel ezután Európa-szerte pompás katedrálisok és más épületek emelkedtek a magasba. A legtöbb Goetikus Démon az építészetben való jártasságáról ismert, és vannak olyan legendák, amelyek szerint Európában számos hidat és épületet Sátán és Démonjai építettek.²²

A "Salamon temploma" valódi jelentése a NAP TEMPLOMA. A "Sol" "Om" és "On" mind a Nap szavak. A "Sol" a Nap latin szava, és közel áll az angol "soul" szóhoz. Az "Om" a hinduk által a spirituális Napnak adott név, az "On" pedig egy egyiptomi szó a Napra. Salamon templomának szimbolikáját ellopták és valóságos szereplővé tették, ahogyan a fiktív nazarénusokat és szinte mindent a zsidó/keresztény Bibliában.

A templomosokat végül arra rendelték ki, hogy a keresztes háborúk során megvédjék a Szentföldet és megőrizzék azt a muszlimoktól. A rend ezres nagyságrendűre nőtt, és Európa-szerte szerveztek csoportokat, de Franciaország maradt a fellegváruk.



Pecsétjük két férfit ábrázol, akik egy lovon lovagolnak, mivel a rend korai történetében a lovagok nem engedhettek meg maguknak egy-egy lovat.
A Közel-Keleten a Szentföldre és vissza vezető útjaik során sokféle néppel találkoztak. Lehetséges, hogy értesültek a mendesi Kecskéről, mivel a mohamedánok feljegyzéseket vezettek, és ismerték az ókori Egyiptom történetét, ahonnan a mendesi Kecske származik.s

A templomosok mérete és vagyona egyaránt nőtt, és a 14. században érték el csúcspontjukat. A keresztes háborúk befejezése nem volt hatással a rendre, mivel kihasználták a lehetőséget az utazásra, a kereskedelemre és a pénzkölcsönzésre. A fegyverszünet idején igen jövedelmező üzleti kapcsolatot alakítottak ki az ellenséggel. A rend hatalmas vagyont és hatalmat halmozott fel. Végül áldozatai lettek mind a kapzsi katolikus egyháznak, amely tisztában volt tiltott tudásukkal, mind IV. Fülöp francia királynak, aki állítólag súlyosan eladósodott, és jelentős összeggel tartozott a rendnek.

*Az általam kutatott adatokból úgy tűnik, hogy a templomos rendet valójában azért üldözte a katolikus egyház, mert okkult tudást és hatalmat szereztek a Szikla Dóm templom alatti ásatásokból. Ez a hatalom hatalmas vagyont hozott nekik, ahogyan azt azok számára, akik rendelkeznek vele és a tudással, hogy hogyan kell használni.

IV. Fülöp V. Kelemen pápával együtt összeesküdött a rend elpusztítására. 1307. október 13-án IV. Fülöp letartóztatta Jacques de Molay nagymestert és 140 másik lovagot a párizsi templomban. További letartóztatások következtek szerte Franciaországban.

A templomosokat tömegesen kínvallatásnak vetették alá. A katolikus egyház inkvizítoraival ördögimádattal, istenkáromlással, szodómiával és bálványimádással vádolta őket. Találkozóikat titoktartás övezte, és vad pletykák terjedtek bizarr beavatási rituálékról, amelyek sokat tettek a renddel szembeni közbizalmatlanságért. A rend tagjai kínvallatás alatt bevallották, hogy megtagadták a názáretit, köpködtek, tapostak és vizeltek a feszületre, Démonokkal közösültek, "szexuális perverzitásoknak" hódoltak, és imádták Baphomet bálványát. A templomosok közül sokakat máglyán égettek el és gyilkoltak meg az inkvizíció által, a legismertebb Jacques de Molay nagymester volt. Miután hét évig bebörtönözték és kínozták, élve elégették máglyán.



A torinói lepel Jacques de Molay véréből és testnedveiből készült, amikor egy puha tollas ágyra fektették, hogy a katolikus inkvizítorok további kínzásaihoz felépüljön. Közelről megvizsgálva nyilvánvaló, hogy a test helyzetét tekintve (a felső rész alább látható), kizárt, hogy ez a Názáreti volt.

A leplet több különböző tudós is megvizsgálta, akik minden kétséget kizáróan bebizonyították, hogy az anyag és az összetevők alapján a tárgy nem idősebb a 12. századnál. A katolikus egyház, mint termékeny hazudozó, a mai napig átveri az embereket.

Szeretném még hozzátenni, hogy az új ismeretek fényében átdolgozva ezt a cikket, úgy tűnik, hogy a kereszténység az inkvizícióval együtt jelent meg. Közel sem olyan régi, mint a "kétezer év", amit állítanak róla. A történelmet hazugságokkal írják és írták át, miközben egyúttal el is pusztítják.

Nagyon szembeötlő példa erre az, ami most és eddig is történt Irakban. Amit a történelemórákon elhitettek velünk, az nem feltétlenül az igazság. Az ősi emlékek és építészeti emlékek önmagukért beszélnek. Ráadásul a történelmet minden háború győztesei írták és mesélték el. Ne feledjük, hogy minden beszámolónak mindig két oldala van. Általában csak az egyik oldalt halljuk, és csak a megengedett véleményekkel együtt.

Mielőtt máglyán meggyilkolták volna, Molay megátkozta a pápát és a királyt is, és mindkettőjük halálát megjósolta egy éven belül. (Mindketten meg is haltak ebben az időszakban).



A Baphomet az évszázadok során fejlődött. A Baphomet legismertebb ábrázolása a 19. századi Francia Mágus, Eliphas Levi rajza, amelyet "Mendes Baphometjének" neveznek. Levi a tarot Ördögkártya és az Ókori Egyiptomban, Mendes városában imádott kecskebak képeit ötvözte. Nem világos, hogy az ókori egyiptomi nők közösültek-e a kecskével a termékenységet szolgáló vallási rítusok során, de a katolikus egyház ezt állította, és több mint valószínű, hogy innen származik az az elképzelés, hogy az ördög közösült a boszorkányaival.

A lévai Baphomet nagyon hasonlít az egyiptomi Akhenatonra, amely egyszerre férfi és nő (figyeljük meg a test férfi és női vonásait és a Kígyószerű arcvonásokat, amelyek a Kundalinit szimbolizálják), a hermafroditát ábrázolva, amely a lélek férfi és női aspektusainak, az ida és a pingala összeolvadását és az Istenség elérését szimbolizálja. Az "egyistenhit" egy másik allegória, mivel az "Istenek" sok ősi írásban a lélek csakráinak kódszavai, és amikor valaki a Magnum Opus Istenségének elérésén dolgozik, az összes Csakra átalakul és arannyá egyesül. A Jóga az Alkímia egyik ága, és a "Jóga" szó jelentése "egyesülés". Ez a lélek egyesülése. Levi híres rajza Baphometről egy férfi/nő képet ábrázol, amely az élet dualista természetét képviseli. Női mellek és fallosz, az egyik kar férfias, a másik nőies, az egyik kar felfelé, a másik lefelé mutat, a "mint fent, úgy lent" hermetikus elvét képviselve.


A kép az évek során tovább fejlődött. Anton LaVey kiszúrta az illusztrációt Maurice Bessy "A Pictorial History of Magic and the Supernatural" című könyvében © 1961, angol kiadás © 1964. Ez volt az első ismert publikált mű, ahol a Kecskefejű Pentagram két körrel volt körülvéve, és a "Leviatán" héber betűit tartalmazta. A "Samael" és a "Lilith" nevek szintén szerepeltek ezen az ábrázoláson. A "Leviatán", más néven "Cthulu" a Kundalini Kígyó egyik neve.

Anton LaVey megszüntette a Samaelt és a Lilithet, és úgy döntött, hogy ez a szimbólum képviseli legjobban a Sátán Egyházát, és 1967-ben az Egyház logójává tette. A héber betűk és a körök miatt, amelyek rendkívül sértőek Sátán és Démonai számára, a JoS Minisztérium eltávolította őket, és "Sátán" feliratú ékírással helyettesítette.

A Bak jegye, amelyet a Kecske szimbolizál, az új téli napot jelképezi, amely újjászületik, ahogy a nappalok hosszabbodnak. A Kecske Sátán egyik Szent Állata. Az i. e. ötödik században Hérodotosz arról számolt be, hogy a Nílus-deltában fekvő Mendes népe minden Kecskét tisztelt, különösen a hímeket. A Görögök és a Rómaiak számára a kecske a férfiasságot jelképezte. A kecske termékeny és közismerten buja. Mendes városa akkor érte el kulturális csúcspontját, amikor a Kos-istent imádták, akit a görögök később Pánnal azonosítottak. Pánt "szatírként" ismerték. A szatíroknak a kecskék szarvai, lábai, patái és szakálla volt. Pán szimbóluma a fallosz volt. Pán a nyájakat gondozta, és az erdőben táncolt, miközben az általa kitalált pánsípon játszott. A szatírok buja vezetőjeként üldözte a nimfákat.

A kecske (néha kos volt) a termékenység ura volt, és Anepben "kopulátorként és Mendes körzetében megtermékenyítőként" ünnepelték, ahol a nőket gyermekáldással áldották meg. A rituálék során a nők meztelenül táncoltak a képmás előtt. A Kilenc Szögek Rendje egy másik perspektívát állít Baphometről. 7000 évvel ezelőtt egy Albion néven ismert civilizációnak különböző rítusai voltak, amelyek egy Sötét Istennőhöz kapcsolódtak, akit "Baphomet" néven ismertek.


Hivatkozások:

¹A második Messiás : Templomosok, a torinói lepel és a szabadkőművesség nagy titka by Christopher Knight and Robert Lomas. Kiadó: Shaftesbury, Dorset ; Boston : Element, 1997.

²Witchcraft, Magic and Alchemy by Grillot de Givry 1931; angolra fordította 1971.
XI. fejezet: Önkéntes Démonok

A boszorkányok és a boszorkányság enciklopédiája, írta Rosemary Ellen Guiley © 1989 A "Baphomet" 21-22. oldal és a "Templomos lovagok" 186-187. oldal bejegyzései

Cassel Dictionary of Witchcraft by David Pickering © 1996 Entries on “Baphomet” 11.oldal, “Knights Templar” 161.oldal

Secrets of Western Sex Magic by Frater U D ©2001 “The Ritual of the Goat of Mendes, 192.oldal

At the Heart of Darkness, Witchcraft, Black Magic and Satanism Today by John Parker © 1993 - 202.oldal

Lucifer Rising by Gavin Baddeley © 1999 page 164 “The Sinister Dialectic”

Lammas, Celebrating the fruits of the Harvest by Anna Franklin and Paul Mason © 2001 Article on the Goat- 166.oldal

 

© Szerzői Jog - 2003, 2005, Joy of Satan Minisztérium;
Kongresszusi Könyvtár Száma: 12-16457